Skoči na vsebino

Janez Vogrinc : Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju

Podrobnosti knjige

humanistika in družboslovje

Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju Janez Vogrinc

V monografiji so podane glavne značilnosti kvantitativne in kvalitativne filozofske smeri, ki pomagajo razumeti temeljne razlike med kvalitativno in kvantitativno paradigmo pedagoškega raziskovanja.


Lastnost Vrednost
Založba Pedagoška fakulteta
Leto izdaje 2013
Strani 228
Jezik slovenski
Tip datoteke pdf
ISBN 9789612531270

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Janez Vogrinc: Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju
Janez Vogrinc: Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju

Dolg opis

Na področju družbenih in humanističnih ved, s tem pa tudi v pedagogiki, sta se v preteklosti uveljavili okvirni paradigmi znanstvenega raziskovanja, ki ju na podlagi njunih značilnosti imenujemo kvantitativna in kvalitativna. Izraz "paradigma" uporabljamo v pomenu Kuhnove sodobne opredelitve znanstvene paradigme. Paradigme so pri njem "niz medsebojno povezanih predpostavk o družbenih pojavih, ki dajejo filozofski in pojmovni okvir za njihovo proučevanje" (Kuhn 1974, str. 39). Pripadniki določene znanstvene paradigme imajo torej v zvezi z raziskovanjem v svoji znanstveni disciplini skupne vrednote, prepričanja, verjamejo v določene zakonitosti, predpostavke in podobno ter v skladu z njimi oblikujejo svoj pristop k raziskovanju. Med zagovorniki obeh omenjenih paradigem so v preteklosti nastale številne razprave o razmerju med eno in drugo paradigmo. Ta razprava ima na sociološkem področju svoje korenine v sredini 19. stoletja, nedavno pozornost pa je dobila v šestdesetih letih prejšnjega stoletja z vnovičnim odkritjem prednosti kvalitativnih metod. Vsaka paradigma ima svojo filozofsko podlago. Tako lahko podlago metodologije kvantitativnega rziskovanja poiščemo v pozitivizmu, metodologije kvalitativnega raziskovanja pa v naturalizmu (Lincoln in Guba, 1985) oziroma konstruktivizmu (Guba in Lincoln 2004). V monografiji so podane glavne značilnosti obeh filozofskih smeri, ki pomagajo razumeti temeljne razlike med kvalitativno in kvantitativno paradigmo pedagoškega raziskovanja.


Povezane knjige


Polonca Kovač, Tone Jerovšek: Upravni postopek in upravni spor
Polonca Kovač, Tone Jerovšek: Upravni postopek in upravni spor
Polonca Kovač, Tone Jerovšek
Upravni postopek in upravni spor
Tatjana Stanimirović: Računovodstvo
Tatjana Stanimirović: Računovodstvo
Tatjana Stanimirović
Računovodstvo
Aleksander Aristovnik, Polonca Kovač, Tina Jukić: Digitalna preobrazba javne uprave v teoriji in praksi
Aleksander Aristovnik, Polonca Kovač, Tina Jukić: Digitalna preobrazba javne uprave v teoriji in praksi
Aleksander Aristovnik, Polonca Kovač, Tina Jukić
Digitalna preobrazba javne uprave v teoriji in praksi
Mirko Pečarič: Družbena regulacija in njene tehnike
Mirko Pečarič: Družbena regulacija in njene tehnike
Mirko Pečarič
Družbena regulacija in njene tehnike
Maja Klun, Tatjana Stanimirović: Davčni sistem
Maja Klun, Tatjana Stanimirović: Davčni sistem
Maja Klun, Tatjana Stanimirović
Davčni sistem
Mirko Pečarič: Osnove splošnega upravnega prava
Mirko Pečarič: Osnove splošnega upravnega prava
Mirko Pečarič
Osnove splošnega upravnega prava

Druge knjige avtorja


Janez Krek,Tatjana Hodnik Čadež, Janez Vogrinc, Barbara Sicherl Kafol,Tatjana Devjak: Učitelj v vlogi raziskovalca
Janez Krek,Tatjana Hodnik Čadež, Janez Vogrinc, Barbara Sicherl Kafol,Tatjana Devjak: Učitelj v vlogi raziskovalca
Janez Krek,Tatjana Hodnik Čadež, Janez Vogrinc, Barbara Sicherl Kafol,Tatjana Devjak
Učitelj v vlogi raziskovalca

Prijavite se na e-novice

Source