Tatjana Devjak : Pravila in vzgojno delovanje šole
Podrobnosti knjige
Monografija predstavlja rezultate Modela III z naslovom Pravila in vzgojno delovanje šole in je po besedah urednice neke vrste nadaljevanje monografije prvega projekta iz leta 2005.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Pedagoška fakulteta |
Zbirka | Partnerstvo fakultet in šol ; model III |
Leto izdaje | 2013 |
Strani | 249 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | |
ISBN | 9789612531393 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Pedagoška fakulteta v Ljubljani se je kot članica Univerze v Ljubljani v študijskem letu 2005/2006 prijavila na razpis Ministrstva za šolstvo in šport in pridobila projekt Partnerstvo – Model III: Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje kot oblika vseživljenjskega učenja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju, podprtega s sodobno učno tehnologijo: Pravila in vzgojno delovanje šole. Pri oblikovanju modela nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja kot oblike vseživljenjskega učenja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju smo izhajali iz raziskave Partnerstvo fakultet in šol I, ki smo jo opravili v študijskem letu 2004/2005. V raziskavi, v katero smo vključili reprezentativni vzorec strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju (ravnatelje, pomočnike, svetovalne delavce, učiteljice in učitelje in druge strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju), smo ugotovili, da je za učinkovito izvajanje nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja (in-service teacher training) ključnih več dejavnikov, kot npr. ponudba programov, ki izhajajo (tudi) iz potreb prakse, strokovno in organizacijsko dobro pripravljeni programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, dobri predavatelji, aktivna vloga udeležencev, vnaprej pripravljeno gradivo, program, ki je podprt s sodobno učno tehnologijo itn.