Ana Pavlič, Barbara Pregelj, Maja Šabec, Bojana Tomc : Kratka hispanoameriška zgodba na maturi (Carlos Fuentes in Gabriel García Márquez)
Podrobnosti knjige
Kratke zgodbe in esejistika / Priročniki / jezikoslovje
Kratka hispanoameriška zgodba na maturi (Carlos Fuentes in Gabriel García Márquez) Ana Pavlič, Barbara Pregelj, Maja Šabec, Bojana TomcEl cuento hispanoamericano en el examen de matura (Carlos Fuentes y Gabriel García Márquez)
Priročnik Slovenskega društva učiteljev španščine namenjen pripravi na maturo in obravnavi kratke latinskoameriške proze
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | SDUŠ |
Oprema | Barbara Pregelj, Aleš Cigale |
Leto izdaje | 2015 |
Strani | 96 |
Jezik | slovenski, španski |
Tip datoteke | epub |
ISBN | 9789612819910 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Priročnik, ki ga izdaja Slovensko društvo učiteljev španščine, želi svojim članom in drugim učiteljem španščine olajšati delo ter jim pomagati pri kvalitetni pripravi literarnega sklopa na maturi. To je še zlasti pomembno, ker tokratna besedila izjemne literarne kakovosti prihajajo izpod peres enih od najuglednejših latinskoameriških avtorjev, Carlosa Fuentesa in Gabriela Garcíe Márqueza. Las dos orillas (Oba bregova), El mar del tiempo perdido (Morje zgubljenega časa) in El ahogado más hermoso del mundo (Najlepši utopljenec pod soncem) so dela, na katerih temelji priročnik. Uvodni teoretski prispevek Maje Šabec tako podaja kratek pregled razvoja latinskoameriške književnosti v delu, ki vodi do magičnega realizma in booma, specifike poetike Carlosa Fuentesa in Gabriela Garcíe Márqueza ter njunih kratkoproznih besedil. Sledi razdelek o formativnem spremljanju Ane Pavlič, ki je osredotočen na njegovo rabo pri konkretnih maturitetnih besedilih. V nadaljevanju Barbara Pregelj in Bojana Tomc predstavljata strategije, ki jih lahko izvedemo pred branjem kratkoproznega trojčka ter po končanem branju in ki zlagoma, prek izpostavljanja njihovih formalnih značilnosti, vodijo do boljšega razumevanja literarnih besedil in njihove interpretacije. Sledi še razdelek, v katerem so zbrana že pripravljena gradiva za delo z besedili.