Urška Mesarič : Delo z agresivnimi otroki v osnovni šoli
Podrobnosti knjige
V obdobju odraščanja se jeza pri posamezniku pogosto pojavlja. Gre za normalno čustvo, ki je med drugim našim prednikom omogočila preživetje, zdaj pa nam pomaga, da se spopadamo z vsakodnevnimi življenjskimi situacijami in izzivi. Kadar je posameznik sposoben jezo izraziti na nesovražen, konstruktiven način, so posledice lahko pozitivne, in sicer kot izražanje občutkov, prepoznavanje problemov in motivacija za spremembo vedenja. Do težav pride, ko je jeza pri posamezniku pogosta, preveč intenzivna in neprimerno izražena, npr. v obliki agresivnosti (Seršen Fras, Tulimirović in Babič, 2014).
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Založba BoMa |
Zbirka | Strokovne monografije |
Leto izdaje | 2021 |
Strani | 110 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | epub |
ISBN | 9789619552926 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
V knjigi smo v prvem sklopu predstavili in opredelili osnovne pojme, ki se navezujejo na agresivnost ter predstavili različne teorije agresivnosti. Razmejili smo nekatere med seboj podobne si izraze, kot na primer agresija in agresivnost. Poudarek našega dela je bil predvsem na agresivnih učencih, ki niso usmerjeni v izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo, izražajo pa vedenje, ki moti vzgojno-pedagoški proces in ga označimo kot nezaželeno. V drugem sklopu smo predstavili pomen preventivnih vzgojnih ukrepov ter ustvarili manjšo zbirko uporabnih nasvetov, strategij za delo z agresivnimi otroki v osnovni šoli. Vaje, ki smo jih uvrstili v mini priročnik za učitelje, strokovne delavce in starše, tako temeljijo na preventivnem delovanju, ki se je izkazalo za zelo pomembno in učinkovito. Ugotovili smo namreč, da lahko agresivno vedenje preprečimo, velikokrat že s preprostim pravočasnim učenjem prosocialnih veščin in konstruktivnih vzorcev vedenja. Neprimerno vedenje se navadno ne pojavi kar naenkrat, ampak gre za skupek preteklih izkušenj in naučenih vzorcev vedenja, zato ga lahko velikokrat napovemo in posledično tudi preprečimo. Zastavili smo si več tez, ki smo jih nato skušali potrditi z ustreznimi argumenti, ki so imeli temeljili na raziskovanju teoretičnih izhodišč.